ما را در سایت یااا صاحب زمان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174
در شبهای بی قراری قرار من باش؛در لحظه های بی پناهی پناه من باشمگه نمیگی تو دل همه هستی؛ پس چرا دل من بیقرارته؟مگه نمیگی پا به پای همتون میام ؛پس چرا راهم را گم کرده ام و دارم به بیراهه میرم؟مگه نمیگی دستم و میگیری ؛پس چرا دست خالی هستم؟مگه نمیگی در لحظه لحظه زندگی با منی؛ پس چرا این همه مشکل ریخته رو سرم؟مگه نمیگی با غم و غصه بیگانه ای؛ پس چرا این همه غم دارم؟مگه نمیگی با بودنم در کنارتان احساس آرامش میکنید؛پس چرا چشمانم هر روز به یادت گریانند؟مگه نمیگی دعا کنید تابیام ؛روز وشب ذکر صلوات بر ورد زبان داریم و دعای اللهم عجل را سر میدهیم پس چرا نمی آیی؟مگه نمیگی ...آقا چقدر بگم که چی گفتی چقدر باید از دل کوچیک و بیقرارم بگم که تواین دنیای تنگ و تاریک هیچکس را ندارد آقا کمکم کن خودم را پیدا کنم کمکم کن وقتی که جمعه میشه سفره دلم را در کوی مهربانی ات باز کنم نه در کوی گناه؛کمکم کن بگم اللهم عجل لولیک الفرج کمکم کن از صمیم دل بخوانمت و برایت بگویممولا جانلب روی لب می گذارم تا شاید صدایت را بشنوم چشم به ستاره ها بدوزم و آنها را یکی یکی با انگشتانم بشمارم ؛مولا جان بیا که زندگی را از نو شروع کنیم بیا که می خواهم روی سرنوشت یک خط زرد بکشمبیا که چشمهایم نمی توانند تاآن سوی افق را ببینند که نشانی از تو باشد .ای یوسف زهرا(س) روز ها هر لحظه می گذرند اما از یااا صاحب زمان...ما را در سایت یااا صاحب زمان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143
سلام.سلام ای غایب بی نشان !ای بهانه ی تمام گریه هایم ! ای آقای ندیده ام!امشب دلم دوباره بیقراری می کند,ستاره می شمارد و سراغت را از ماه می گیرد, اما گل های باغچه که بیقراری دلم را می بینند به جای ماه جواب می دهند:« ما عمریست هر بهار به امید آمدنش خود آرایی وعطر افشانی می کنیمولی با آمدن پاییز عمر ما به سر می آید و او نمی آید.»دوباره دلم ستاره می شمارد,ماه را می نگرد, گلهای باغچه را می بوید و می پرسد:« چرا دردهایم را درمانی, چشمهایم را بارانی و قلب شکسته ام را مهربانی نیست ؟مگر نه این که آمدنت گلهای یاس و اطلسی رابرای ما به ارمغان می آورد؟مگر نه این که نگاه نازنینت ناب ترین لحظه ها رانصیب دل شکسته ی ما می کند؟مگر نه این که دست شفابخشت تمام گریه ها را می خنداند؟پس چرا نمی آیی؟چرا عمریست ما را در حسرت یک لحظه دیدارجمال دلربایت گذارده ای؟اصلاً ای که خودت گفتی روزی خواهی آمد و آن روز تمام قناری ها آواز می خوانند، تمام غنچه ها می شکفند و تمام چشم هااز شوق بارانی می شوند!پس چرا نگفتی نخوانده طالبت می شوم،ندیده عاشقت می شوم و نیامده دلتنگ نبودنت؟ »ای آقای ندیده ام!تو تمام اشتیاق کُمیل من،تمام گریه های ندبه ی من و تمام دلتنگیه ای سَمات من هستی.پس بیش از این ما را چشم انتظار و بی قرار مخواهو با آمدنت نور صفا و صداقت و صمیمیت بردلهای تاریک عالمیان بتابان اى محبوب یااا صاحب زمان...ما را در سایت یااا صاحب زمان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145
در اندیشه ی کودک فلسطینی ام که دیروز در میان هیاهو و غلغله ی سرزمین اشغالشده اش جان می سپارد.حال اگر من می توانستم این جهان را از پلیدی پاک می کردم و ستم وظلم ها را و اندیشه های بد را به یکجا خاک میکردم. اگر می توانستم این جهان را از دو رنگی پاک می کردم و صدای ناله ی طفلان بیکس را در میان خنده های ظالمان خاموش می کردم. می توانستم ، گریه ها را ، ناله ها را ، ضجه ها را به یکباره در میان دشت ها خاموش می کردم .،امام من ! مولای من وقتی بغض ناباور درد در حنجره ام زندانی است وقتی واژه ها در پستوی خاطرات گرد گرفته اند ،وقتی زبانم از تکرار کلام عاجز است ،وقتی می توانم با چشمانم سخن بگویم ،به کلام احتیاج نیست. وقتی نگاه من با نگاه تو آشناست ،زبان احتیاج نیست . پس چشمانم را به تو می سپارم تادر وسعت روشن نگاهت ، خاطرات سبز جوانی و کودکی ام را مرور کنم .باران تندتند به پنجره ی اتاقم می خورد ؛ و آسمان هرازگاهی با غرشش احساس وجود می کند و دوباره به دنیا آمدنش را نوید می دهد. ابرها در دوردست متراکم هستند ، دیگر در آسمان گوی زرین و منور را که هر صبحگاه با پرتوهای ملایمش ، مرا از بستر بلند می کند ، نمی بینم . نسیمی که در هوا متراکم شده است بوی بهشتی دارد. بقیه ا... ، امروز جمعه است ، روز موعود ، روز فرا رسیدن، از راه رسیدن و دل های هزاران عاشق را مزین کردن ، آرزوی یااا صاحب زمان...ما را در سایت یااا صاحب زمان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149
سلام برگل نرگسبه نام آن كه انسان را مسافر كاروان انتظار گردانيدسلام اى گل نرگس، اى كه شيرين ترين انتظار، انتظار توستو بهترين منتظر، منتظر توستمى توانم در يك كلمه پر معنا بگويم:گر عشقى هست و عاشقىنام تو معشوق و من عاشق و شيفته توأمدر انتظارت مى مانم و از خداى بزرگ مى خواهم كه ظهورت را نزديك گرداندما محتاج يك نگاه گذراى شما هستيم،زودتر ظهور كن و قلب رهبرمان را شاد گردانما و رهبرمان در انتظار تو مى مانيم.خدا كند كه بيايى و ما هم يكى از يارانتان باشيمبه جز دستهای پر قدرت تو راهی نیستکه قلب پر از فراموش من از نام پر از حیاط تو آکنده شود و می دانم ، می دانم مهربانی تو را آن قدرت هست که قلبم را چنان وسعتی بخشد که از محبت تو سیراب شود.آقای من کرم کن و بر من بتاب ... امروز هم از صبح منتظرت بودم.خانه دلم را آب و جارو كرده بودم براي تو. چشم هايم از پگاه، يكسره به در بود.گوش هايم را سپرده بودم به سمت هر صدايي كه ميتوانست نشاني از تو را به همراه داشته باشد.مي دانم قابل نيستم،اما خيلي دلم مي خواهد ببينمت؛جمعه ها، همه جمعه ها،ديدگانم را به سمت آمدن تو مي دوزم؛دلم نيز پيوسته سرك مي كشد تا ببيند چه هنگام مي آيي.گوش هاي من،صادقانه عاشق صداي تو هستند.نه من تنها؛كه همگان، انتظار ديدن روي تورا دارند.همه دوستت دارند. همه عاشق تو هستند.دنيا،بي تو فاقد گل و عطر معناست.اي پسرفاطمه؛مهدي جا یااا صاحب زمان...ما را در سایت یااا صاحب زمان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157